miercuri, 28 decembrie 2011

2 Lucruri ciudate

I'm back cu cap 2
Andy a venit sa ma ia de acasa(cea ce nu era ciudat venea mereu dupa mine)
-Buna, imi spuse el, abia astept ziua ta de nastere
-Buna credeam ca ai uitat.am spus eu rosind amintindu-mi ca eu uitasem de ziua lui de 15 ani de anul asta(chiar se schimbase de la acea varsta)
-Normal ca nu am uitat
Dupa ce am iesit de la scoala m-a condus acasa.De la o saptamana de la ziua lui nu mai imi doream acelasi lucru dar acum reeamintindumi am tipat in mintea mea Andy te iubesssssc nu stiu ce simti tu dar eu imi doresc de mult acel afurisit de sarut!
-Am ceva sa iti spun! o  da doamne sa spuna ce vreau eu sa spuna
-Da! spun eu atat de incantata
-Pai imi placi, si nu doar ca prietena pana nu de mult credeam ca nu ma placi dar acum cred alt ceva
Aleluiaaaaaaa!
-Ma bucur ca ti-ai dat seama ca te plac!am spus probabil rosiindu-ma
Iar apoi imi spuse rupand magia tacerii
-Nu pot sa o fac acum credema e mai bine asa!
-CE sa faci? am spus uimita insa stiind ca se referea la natangul ala de prim sarut
-Sa te sarut, am sa astept pana dupa ziua ta
Serios?! am asteptat atat doar ca sa mai astept!
-Ok! am spus ca sa nu par prea disperata dupa ce a plecat am mers la mama mea
-Buna! Ce sa intamplat, baieti?a spus ea parca citindu-mi gandurile
-Buna! Da, oare e atat de greu sa primesc si eu un sarut!nu imi vine sa cred ca i-am spus asta mamei
-Ai sa ai timp pentru asa ceva!spuse calma desi avea o privire ingrijorata
-Dar ce s-a intamplat, mama? am simtit nevoia sa intreb

5 comentarii:

Spune tot ce vrei in limita stocului disponibil deci va rugam....