vineri, 13 ianuarie 2012

Cap 3 vesti

-Esti adoptata, imi cer scuze ca ti-o spun acum, dar cred ca trebuia sa ti-o spun! incepu mama sa planga
-CE? am urlat eu desii stiam ca e ceva in neregula cu faptul ca nu prea semanam cu mama adica ea cea din fata mea
-Imi pare rau!spuse in timp ce isi stergea lacrimile
-Dar atunci de unde mai luat? am spus in timp ce ma asezam la masa
-La prezentarea in Ameria, cineva mi te-a adus la hotel aveai 1 an... si un bilet legat de mana, apoi imi intinse un  bilet ciudat alb cu o inima in colt, citeste ce scrie pe spate partea din fata era pt mine,continua ea.
Draga mea, sunt sigura ca te doare sa afli adevarul dar eu nu te puteam pastra, am o soarta cruda vei afla. Te rog scuzama pentru ce ti-am facut, dar sunt sigura ca noua ta mama e grozava, te iubesc...
-Nu prea am inteles biletul, dar m-am gandit ca il vrei, spuse mama
-Multumesc, am spus in timp ce plangem.
-Mai bine dute si dormi putin
Am mers am dormit si am avut  cel mai ciudat vis ma transformam in ce vroiam si apoi o femeie frumosa a aparut in vis si de aici a inceput totul.
-Buna Zoe,spuse aceasta, stii cine sunt?
-Nu! am raspuns eu
-Mama ta...
-DA sigur si eu sunt un metamorf
-DE fapt esti.Adica vei fi daca vei face ce iti spun eu daca nu, vei muri...spuse aceasta trista
-ok nu cred ce spui, am zis eu incruntata, si da-mi o dovada ca esti mama mea
-Stiu de semnul pe care incerci sa il ascunzi, a spus in timp ce eu tineam cura deschisa.
Nimeni nu stia de semnul acela stupid
-Nu e stupid  e semnul tau care arata ce dar ai de ex daca te uiti la gatul lui Andy vei observa o stea inconjurata cred ca asta avea, spuse ea gandindu-se, o nu Tara e nemuritor.
-Ok si eu sunt metamorf? de asta am o pata care se schimba de la an la an? spun eu enervata de pata care se mareste,micsoreaza si se schimba.
-Nu inca, trebuie sa aduci niste lucrur pana la ziua ta ca atunci sa bei licoarea
-Bine si daca nu vreau?
-Pai ti-am spus... mori
-Ok. am spus stiind ca era mai rau sa mor
-Dimineata vei gasi pe noptiera lucruri
Si apoi disparu cand m-am uitat la ceas era 3 dimineata wow cat am dormit am intrat rapid pe mess era Andy, ciudat si am vorbit cu el
Zoe: Buna ;)
Andy: buna nu e cam dimineata?
Z: ba da da cu tn la ora asta cum e?
A: pai..
Z: nu mai cont, am avut un vis cu o femeie care zicea ca o sa fiu metamorf :)))
A: DA are dreptate am simtit de dimineata asta, eu aud ganduri
Z: pe bune si ai auzit ce am gandit eu?
A: pai  de multe ori insa nu tot timpul
Z: DE CE?
A: pai cand nu ai aparare pot cand nu nu
Z: aparare nu folosesc asa ceva
A: eu stiu atunci ceva s-a intamplat mai vb maine pa :)
Z: pa >:D<
Nu imi vine sa cred cum am reactionat, adica asa usor parca  nici nu mi-a pasat, ciudat!


3 comentarii:

Spune tot ce vrei in limita stocului disponibil deci va rugam....