joi, 15 decembrie 2011

1 Pilot

Buna sunt Zoe. Am o viata destul de.... normala. Daca viata unui liceian poate fi :))
Pot spune ca viata mea e buna, cred. Multi ar crede ca am o cea mai buna prietena care sa ma ajute mereu, ei bine nu, au un cel mai bun prieten de la gradinita care ei bine e foarte diferit de ceilalti baieti, se comporta foarte frumos. Am citit / vazut  multe lucruri gen cei mai bun prieteni (feta si baiat) vor deveni iubiti, sigur... si mie de ce nu mi se intampla? Sa trecem peste aceasta paranteza, viata mea a fost monotona o fata care ma uraste pentru ca il am pe Andy doar pentru mine si ca el nu o place o mama destul de normala si frumosa un tata plecat si o popularitate destul de buna pentru alti prieteni dar eu nu il vreau decat pe  Andy :) , am o ora preferata : desenul si muzica si biologia (chiar ma pricep la toate), un prof preferat profa de istorie (ne lasa sa facem ce vrem atata timp cate e oarecum liniste si la ora urmatoare sa avem lectia pe caiet :)) ) o materie ce nu suport londoneza si istoria ei (nici nu inteleg de ce facem londoneza + ca scoala a adus materia acum un an si copii sunt ciudati) si un prof  pe care il urasc profa de fizica (nu stie sa explice si da si sute de teme scarba). Ar fi ciudat sa va bombardez cu ce imi place si ce nu dar asta e nu o voi face :). Viata mea a fost merau asa plictisitoare dar cu o sapt inainte de ziua mealucrurile au inceput sa se schimbe cei drept nu foarte mult dar cum viata mea a fost monotona observi orice schimbare :))
Scuze ca e scurta dar nu am inspiratie

2 comentarii:

Spune tot ce vrei in limita stocului disponibil deci va rugam....