duminică, 4 decembrie 2011

Mare Branza(1)

Aceasta va fi prima rubrica pe care o fac.Ea va contine Poze,Versuri,Citate,Sentimente,Etc.
Astept si de la voi daca vreti...
Yummy
pentru azi am pregatit:
FUNNY












Gluma: Wikipedia:Eu stiu totul! 
Google:Eu am de toate! 
Internetul:Fara mine nu funcionati! 
Curentul:Sa mori tu?

Ma simt ciudat
Dar tot m-am adaptat
Stiu multe, fara sa stiu nimic
Am sufletul golit
De sentimente vagi
Si de oameni ce nu imi sunt dregi. (poezie+sentimente :) )
Citat: Orice prost poate sa stie. Scopul e sa intelegi.
Curajul este ca dragostea, se hraneste din speranta.
Specia omeneasca are o arma intr-adevar efectiva : este rasul.
Mesaj: Astept si de la voi :*
La ce ma gandesc : ciocolata!si capsuni! dar nu impreuna in ciocolata ci asa:

4 comentarii:

Spune tot ce vrei in limita stocului disponibil deci va rugam....