luni, 5 decembrie 2011

Oamenii care par sa-ti fie prieteni

Da oamenii aceia care spun ca iti sunt prieteni, doar asa de plictiseala..

  1. Luni(sunt super Bff) : Buna ce faci oooow ce bine arati!apoi te ia de brat si bantuiti coridoarele toata ziua 
  2. Marti(doar prietenoasa):Buna ce faci?BINE hai ca maducu cu X pa.Si restul zilei din cand in cand te mai baga in seama
  3. Miercuri(vrea ceva)Parca eram prietene si imparteam totul Vezi cum esti!
  4. Joi(din nou prieten doar nu vrea sa te piarda) Ce faci? Ma ierti Hai ma de cate ori nu te-am iertat eu?!
  5. Vineri(nici macar nu ii mai pasa de tine)Lasa-ma nu vezi ca stau cu altcineva nu am nevoie de catel!Dar nu am stat deloc cu tine azi!MA lasi paaaaaa!
  6. Sambata(nici nu te mai cunoaste): O suni ca disperata si se face ca nu aude
  7. Duminica (isi face teren pentru luni)Nu am putut  sa raspund ieri am fost plecata stii am si eu o viata!?
  8. Si cand incerci sa fi si tu ca ea iti spune Da tu vezi ce nesimtita iesti si iti mai arunca si o privire ucigatoare
DE GENUL asta de oameni ar trebui sa ma feresc si eu si voi!
As vrea sa scap de oamenii ca astia care azi stau cu tine si maine te alunga!Dar incepi sa te obisnuiesti si atunci daca sacapi de ei viata ta devine monotona!Dar tot as vrea sa plece ca oricum daca incerc sa ii fac eu sa plece tot ei is aia cu gura mare!O da si sa nu uitam ce buni prieteni sunt la teste cand te milogesti sa iti deie si tie un raspuns iar cand e invers tu ii dai ca prostu!
Sa nu uit am sa am si o postare despre prieteni adevarati poate maine cand voi mai avea inca unul ca sa fie 1 sau 2 sau 3 :))

4 comentarii:

  1. Mie nu-mi plac "prieteni astia prefacuti" :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca n-am avea parte si de acesti oameni, nu i-am mai pretuii pe ce-i care chiar merita. "Cand ii respect pe altii, te respecti intai pe tine".

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place :x
    Si eu am asa "prieteni" in viata.
    Nu pot sa-i descriu in cuvinte cum sunt.
    Like !!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca oricine are prieteni din astia.Cea mai buna solutie e sa ii ignori,si cand vor sa se intoarca,sa nu ii accepti.Oricum intr-o zi le va veni si lor randul.:)

    RăspundețiȘtergere

Spune tot ce vrei in limita stocului disponibil deci va rugam....